Bijeenkomsten

Boeiende BijeenkomstenMaranza199_DSC0181

  • Hoe ontwerp je een bijeenkomst die overkomt en aankomt?
  • Hoe krijg je maximale participatie?
  • Hoe kunnen we medewerkers inspireren, verbinden en motiveren?
  • Hoe brengen we organisatie informatie boeiend over?
  • Hoe krijgen we onze organisatiedoelen in de beleving van medewerkers?

In de achtien jaar dat Maranza! getuige is geweest van allerlei bijeenkomsten van zeer uiteenlopende bedrijven, zijn we er achter gekomen hoe je beleving kunt geven aan inhoud. En misschien wel net zo belangrijk: We weten ook wat niet werkt. Maranza is in staat om samen met de klant al co-creeerend :

  • het meest zinvolle en haalbare programma te ontwikkelen
  • te ondersteunen in de voorbereiding
  • tijdens bijeenkomsten waar nodig een bijdrage te leveren die het doel van de dag dient.
  • meedenken over vervolgstappen

Maranza gelooft dat veel wat nodig is om informatie echt aan -en over te laten komen al in de organisatie zelf aanwezig is. In combinatie met ons talent krijg je een bijeenkomst die zowel inhoudelijk als in beleving sterk is.

“De unieke aanpak van Maranza! heeft een zeer positieve uitwerking gehad op de groep als geheel en de persoonlijke ontwikkeling van de deelnemers. De groep heeft daarmee boven verwachting goed gepresteerd.”

 Nathalie Haans – TMF Nederland

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>